شرکت آسایش کبیر البرز

سالم بکاریم *** سالم بمانیم

شرکت آسایش کبیر البرز

سالم بکاریم *** سالم بمانیم

شرکت آسایش کبیر البرز

آکا مکس اکسیر کشاورزی سالم
آدرس کارخانه:استان کرمان-شهرستان رفسنجان-شهرک صنعتی شماره 1
شماره تماس:09130508035- 34294510 034
شماره ثبت کودی:29222

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

گچ کشاورزی چیست؟

پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۲۳ ق.ظ

امروزه یکی از معضلات بخش عمده ای از اراضی کشاورزی در مناطق کم آب کشور بالا بودن میزان شوری خاک میباشد، لذا اصلاح وضعیت شوری خاک در کنار بکار گیری سایر روشهای بهسازی ، یکی از فرایند های مهم در راستای افزایش کیفیت و کمیت تولید محصولات به شمار می آید. در راستای مقابله با این پدیده نامطلوب روش‌های گوناگونی برای اصلاح انواع خاک نظیر خاک‌های شور سدیمی و رسی مد نظر قرار گرفته که یکی از اقتصادی ترین راهکار ها، استفاده از گچ شیرین کشاورزی می‌باشد که علاوه بر اصلاح مؤثر شوری خاک در کاهش اثرات نامطلوب آب های حاوی املاح و مواد مضر که امروزه در بسیاری از مناطق تحت کشت در حد مسمومیت دیده می‌شود نیز نقش مؤثری ایفا می نماید .
گچ کشاورزی (سولفات کلسیم آبدار) محصولی معدنی به‌صورت خام و پخته نشده و ارزشمند است که استفاده از آن برای اصلاح خاک خصوصا در باغات پسته متداول میباشد. گچ کشاورزی دارای خصوصیاتی است که این نوع گچ را نسبت به سایر انواع گچ متفاوت کرده است؛ این نوع گچ دارای آهک کم و فاقد شوری است. در گچ کشاورزی نسبت کلسیم به منیزیم میبایست بالاتر از70 باشد و از شاخص های مرغوبیت آن میتوان به مقادیر سولفات و کلسیم قابل جذب اشاره نمود.

گچ شیرین کشاورزی شرکت آسایش کبیر البرز محصولی خالص ، غنی شده و با کیفیتی برتر می باشد.
مجموعه صنایع آسایش کبیر البرز با پشتوانه در اختیار داشتن معدن گچ کشاورزی کم نظیر از لحاظ کیفیت و درجه خلوص بالا و میزان بسیار مطلوب عناصر قابل جذب مفید و عمل آوری و جداسازی و پاکسازی کامل گچ از عوامل نامطلوب و انجام فرایند خالص سازی ، محصولات خود را به کشاورزان و مصرف کنندگان محترم عرضه می نماید.
مجموعه صنایع آسایش کبیر البرز علاوه بر فرآوری گچ خالص کشاورزی در اقدامی نو و با هدف اثر بخشی هر چه بیشتر گچ با افزودن عناصر تغذیه ای میکرو و ماکرو مورد نیاز گیاهان به شکل پودر، اقدام به تولید محصولی نو با کاربرد و تاثیری فراتر نموده و محصولی تحت عنوان آکا مکس مینرال در دسترس کشاورزان محترم قرار می دهد.
ضمنا جهت مصرف در مقیاس عمده ، متناسب با نوع آب و خاک و زراعت ، امکان افزایش یا کاهش برخی عناصر و متناسبب سازی مشخصات طبق نیاز مشتریان وجود داشته ، لذا امکان تولید سفارشی محصول توسط شرکت آسایش کبیر البرز میسر می باشد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی